Sunday, February 6, 2011

baru tau ke?aku mmg bodo pun =.=

Yelakan, aku ni mmg bodoh, x mcm kau, pndai, n dah sah2 mmg budak pandai pun..tu yg suke2 je boleh ckp org bodo..ni masalah budak pandai ni..bajet je..bukan semue budak pandai ar, maybe, budak ni je kot mcm ni..bjet bagus sgt je kan..ko tgk la satu hari nnt, kalau kau jatuh tersungkur, mmg aku kutuk kau blik time tu!ko tunggu jela!haha..kesah ape aku kan..x suke ouh ngan org cmtu..lps tu, dahla suke kutuk org belakang2..ape barang kutuk org belakang2 der..mai ar main depan2, baru btol..ni x, kutuk org belakang2..maklum la, budak pandai..hahaha..xpela kan, aku pun dah mcm malas je ngan org mcm kau ni..buat dunno jelakan, ignore je, buat2 bute..haha..thats me..haha..if you wanna know, bitch!haha..ok la, tu je kot utk post yg terakhir utk bulan ni(maybe ar)sbb sebulan nnt x blik kan..ok ar, chiaw~

0 comments:

Post a Comment