Saturday, January 28, 2012

Gaji 1st bulan dah dapat :O

Alhamdulillah, gaji yang pertama official dalam hidup aku dah dapat. Cehh. Haha, ok la tu, RM 610.88 , lepas tolak EPF, SOSCO ngan ID Card Deposit. Hehe. Boleh la tu. Tapi aku cam tak percaya bila OT aku dalam tu tulis 19 jam, padahal aku rasa cam banyak lagi kot OT aku. Tapi takpe, esok cek balik nanti. Hehe. And also, for the first time gak, harini segala-galanya perfect di kaunter aku. Cehh, kaunter 9. Hehe, tak ada Void, tak ada Short, tak ada Excess duit, tak ada excess Voucher. Semuanya elok, syukur alhamdulillah la, ni semua keberkatan daripada Allah S.W.T. Hehe. Jadi aku target, nak kerja sebaik mungkin bulan ni, tak ada short2 duit ni sebab en aku nak beli something yang aku NAK SANGAT. Hehe. Jika ada rezeki, mudah-mudahan Allah tunaikan apa yang aku nak :]  

0 comments:

Post a Comment